En Bra Dag!

Ska det bli idag =)

Dagen kunde inte ha börjat bättre heller =)

Hann inte mer än komma ut från huset så möter jag en förälder till an av tjejerna jag tränar, hon stannar med bilen & ville bara berömma mig för träningen igår, hon tycker att jag är duktig med barnen & att det syns att dom tycker det är kul på träningar, att dom lyssnar bra osv =) Sträckte på mig, sa TACK & tog verkligen åt mig berömmmet =)

När vi gått en bit så kommer det en smal sträcka med gräs som vi ska följa, Puma stannar & bajsar & under tiden kommer en skolklass & ena halvan av den passerar, sätter Puma & låter dom gå, en pojke säger att hon är fin & kommer framåt mot oss, säger då på en gång att han inte får hälsa på henne, inte för att jag inte litar på henne men tycker inte hon behöver hälsa på allt & alla som vill hälsa på henne faktiskt! Det har hon inget behov av. Sen så går vi en bit mellan 2 grupper med barn, Puma sköter sig riktigt bra, har bra kontakt med henne trots att det kommer barn som springer förbi osv, massa surr & skratt & tjoande har barnen för sig oxå =) Fick beröm av läraren till klassen som tyckte det var bra att pojken inte fick hälsa & förklarade för barnen att man inte ska gå fram till okända hundar utan man frågar först om man får hälsa!

Nu är det plugg som gäller resten av dagen..

Ska snabbt städa ur bilen & göra plats i baksätet, Familjen ska skjutsas till flyget idag, en vecka i Turkiet ska dom på, gissa om jag är avis =( Men å andra sidan så har jag finaste Puman så jag bryr mig inte så mycket!

Ha nu en underbar dag! Det ska vi ha =)




Pia » 2009-09-23 | 12:28:13
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad kul at få beröm! Det är du verkligen värd både med barnen och med Puma, så som du kämpar.. =)



Hoppas bilen blir ren oh fin!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback