Dagens planer..

Går sådär måste jag erkänna..

Än så länge så har jag/vi bara hunnit med:

Frukost
Bada Matte
Bada Puma & klippa klor, samt en koll lite här & där =)
Samt sitta framför datorn massor =)


Ska nu ut & rasta Mamsen & Puma i motionsspåret, Puma ska få ha sele & långlina idag så att hon kan härja fritt =) Undrar vem som är tröttast när vi är klar? Mamsen, Puma eller rent av Matte Ella? Jag vet då vem jag gissar på iaf ;)

Vad hittar du på för skoj idag då?





Carina » 2009-09-02 | 15:31:00
URL: http://elladora.blogg.se/

sv:



Tack så mycket, verkar som hon blev helnöjd iallafall ler



Så nu kan jag njuta av att inte jobba med design på ett tag - om jag nu inte börjar pilla med min egen förståss skratt Har ju lite svårt för att låta saker och ting vara som dom är, vill alltid förändra.



Ha en bra dag! Kramen...

Mimmi & Bamse » 2009-09-02 | 16:27:06
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Han mår bättre idag men fortfarande slö. Det enda han vill är att sova.. Men han verkar må bättre så :) Vem blev tröttast då? :)

Pia » 2009-09-02 | 17:38:28
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag tror på Mamsen.. ;)

Hoppas ni hade en trevlig prom!



Inget specielt händer hemma hos oss mer än att ngn stökar ner men ni får reda på det snart när det är färdigt.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback