Åt fanders..

Gick det på provet, är 100% säker på att det bli omprov! Kändes som att jag inte fattade nånting när jag satt & läste igenom provet, undrade nästan om jag hade fått fel prov eller nåt?

Har sussat en stund med min raring i soffan =) Så gosigt så =)

Kvällen ska förhoppningsvis ägnas åt en föreläsning, mer om den om jag/vi får plats på den, ska bli spännande, är ett intressant ämne =)

Nu ska jag återgå till slappandet, fryser som fasen idag, måste vara detta tråkiga höstväder som gör det?

Vad händer hos dig då?





Silje » 2009-09-18 | 14:30:31
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Ofta blir det bra när man känner att det inte gick så bra. Eller så är det för mig ;)



Haha, hade inte varit helt fel att sitta i soffan med en kopp kaffe, Clifford, en rulle på tv och en Gustaf Skarsgård. Roligt patetiskt ;) Får hålla mig till en drömkille åt gången kanske? :P



Skojjar du eller?! Tycker du inte om snö? Det är det värsta ;)



Nu vill jag bara hem til soffan, blir kanske Arn ikväll ;) En filt, något gött att dricka och en hund i soffan. Längtar redan :D

Pia » 2009-09-18 | 18:13:26
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahah jaa ibland kan det bli tokfel på prov! Tur är väl att du får göra om det! =)



Hoppas ni kommer med på föreläsningen och att den är jättbra! Vill ha reda på mer sedan! =P

Anonym » 2009-09-18 | 22:09:06

Jag som trodde det var uppdaterat här... =( Snopen jag blev... =)

Linnéa » 2009-09-18 | 22:09:17
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Jaa men jag är rätt ny med det här med blogg :)

tack :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback