WTF...

Ännu en natt med dålig sömn, fattar inte vad jag ska göra för att få sova ordentligt?? Piller någon???

Planen idag är aktivering av Puma i vanlig ordning, ska hinna baka inför morgondagen, lämna igen filmerna & kanske hyra någon ny oxå? Sen får vi se vad som händer?

Ska dricka upp mitt kaffe nu & bege mig ut i kylan!




Pia » 2009-10-31 | 11:53:46
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men det var då böveln vad kasst du sover!!

Inte roligt när man aldrig känner sig utvilad när man vaknar, vet hur det känns så att säga. Men hoppas du får en kanoners lördag för det!



Baka för imorgon??? Men jag kommer ju inte än.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback