Upp & ner, ner & upp..

Är ett jäkla springande med denna tvätt, hallå, vars är min tvättmaskin?? Har ju önskat mig en, nääär kommer tomten =(

Ska strax hämta det sista, en del kommer förmodligen vara blött men det ska ju ändå hängas. Sen kommer jag att få göra dubbelt städ oxå, idioten innan mig har lämnat otorkat ovanpå maskiner, smuts på golven osv, SUCK säger jag bara!!

Ryggen gör ont som faaaaan! Måste bli bättre nu annars måste jag boka tid hos sjukgymnast på Måndag, kan fan inte ha det såhär längre.. Gör ont vad jag än gör, tack & lov så funkar det att stå & gå men allt annat därutöver är inte kul =(

Annars har vi/jag inte gjort så mycket i kväll, kikat lite på en DVD om tävlingslydnad med hund, intressant =) Synd bara att jag har nerverna utanpå kroppen, Puma skulle klara det galant men inte med mig..

Näpp, hämta tvätt, hänga tvätt & sen ut med vovven & sängen,jobb i morrn!!4

Sov sött =)





Pia » 2009-10-16 | 22:07:30
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nå får du skriva en önskelista till tomten om tvättmaskin, nya däck och en massör! =P



Hoppas du blir bra i ryggen snart! Liniment??? Det hjälper..

Pia » 2009-10-16 | 22:08:46
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Din rubrik kan ju misstolkas lite... asg... ;)

Jag med min fredags humor... =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback