Update!

Dagen har i vanlig ordning rusat iväg, har iaf hunnit med en del av det som planerats in!

DW passet med Puma gick över förväntan, hon gillar det verkligen! Som belöning för att hon skött sig fick hon leka med Rambo lite lätt i koppel & det var uppskattat av hundar & ägare =) Jisses vad vi garvade, stackats Linnea fick en riktigt skitig Rambo med sig hem i bilen oxå..

Har även hunnit med lite sömnad, lagat mina vindbrallor som gått sönder i benen där nere, sy ett lite mer avancerat täcke åt Puma, är inte riktigt nöjd med det än men nu vill Mamsen ha igen maskinen så det får vänta ett tag innan jag fortsätter, ska kika runt lite för inspiration oxå..

Hunnit med en kvällsprom, mötte en man med en hund som Puma inte är super förtjust i, hade underbar kontakt med henne när vi gick, han hade stannat & började prata, frågade lite om Puma & jag förklarade att hon är lite osäker på en del hundar, framförallt dom som har kringlade svansar eller vad det heter & vi konstaterade båda 2 att våra hundar nog inte pratar samma språk, vettig karl =)

Efter kvällsprommen var det massagedags för Puma, slängde på mat på spisen som fick puttra på under tiden, stuvade makaroner & korv*mmm*, sen käkade vi båda 2. Sen direkt ner i ett bad med Ceasar i näven, snabb dusch & sen kasta sig ner i soffan för ett spännande avsnitt av Ensam Mamma Söker.

Nu myser vi i soffan & ser på Poirot i vanlig ordning =)

 

Ha en skön kväll!!

 





Pia » 2009-10-19 | 08:21:15
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kul att träningen gick bra!



Ännu bättre med vetttigt hundfolk som försår! =)



Han vart ju ett svin denna lilla Marcus, skitsnygg har han varit ända fram till gårdagens avsnitt, när man såg hur han betedde sig där så bläää för han!

Men vad vissa karlar är pinsamma, han med bad tunnan och ngn som sjöng för Ulrika.. Jag hade flytt diretk! =/



Hoppas ni får en bra måndag!

Silje » 2009-10-19 | 09:31:35
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Ååh, jag blir så avundsjuk. Vill också ha bra kontakt med Clifford. Hur gör du? Vet att det inte är nog med att bara få hans ögonkontakt nu och då.. Vi är liksom inte helsynkade... Blir så frustrerad...

Silje » 2009-10-19 | 10:13:54
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

hehe tack :) Tror att jag tror att allt är mer komplicerad än vad det egentligen är ;) Är säkert "Lätt" att lära och göra men jag gör det svårt för mig själv :)



Nej jag har inte använt blod. "Måste" man det? Jag tänkte att det var nog med lukten från mig och klöven...? Funkade ju :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback