Torsdag..

Jäklar vad veckorna går fort!!

Har fått en ny läsare, kul! Tyvärr lämnade Ida ingen bloggadress så jag svarar på din fråga här:
Jag har läst båda Ceasars böcker på svenska, tycker att språket är bra, finns lite kommentarer när hans metoder inte överrensstämmer med svenska lagar osv. Tycker absolut du kan läsa på svenska =)

Tyvärr blev inte nattsömnen som utlovat.. Suck! Har legat & snurrat & snurrat, runt, runt, berodde på att jag var grymt trött & kan då ha svårt att slappna av. Funderade nästan på att parkera Puma ovanpå mig en stund för att kunna ligga still & då somna men jag tror inte det hade varit så poppis hos Puma..

Men, har iaf fått sova & det är det viktigtaste om än lite för lite känns det som.. Har en lättare huvudvärk som förhoppningvis försvinner snart igen!

Blev en 40 min slapp prom i skritt för Puma idag, rätt skönt, lite små kallt ute, grått & trist! Undrar hur jag kan pigga upp mig?

Ska koka en kopp te nu, slänga mig i soffan & mysa med en av läroböckerna i näven!

Ha en riktigt skön Torsdag!





Pia » 2009-10-22 | 11:26:31
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Då är det inte bara jag som vart vaekn inatt.. Telepati..?.. ;)



Kul att du fått en ny läsare spm gett sig till känna! =)



Ha nu en bra dag och hoppas huvudvärken släpper!

Silje » 2009-10-22 | 11:39:07
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Tråkigt att nattsömnen inte blev som planerat. Bättre lycka idag kanske? Hoppas det. Det är inte kul när man bara ligger och kastar på sig hela natten och man känner att man inte har sovit en sekund.

Ja, det är väl en del biverkningar av vaccinet.. Nej, jag är en sån människa som aldrig går till läkaren eller tandläkaren så jag får väl svida för det en dag... Inte att jag är rädd, men jag har bara varit riktigt sjuk en gång, då fick jag leversvikt och körtelfeber. Men efter det har jag varit frisk och pigg (ta i trääääd :)).

Puma kan få sitta i mitt knä när hon vill ;)

Ida » 2009-10-25 | 00:22:33

Tusen tack för svaret=) Tänkte läsa den å få lite tips inför nya hunden.. Har tyvär ingen blogg. därav saknaden av bloggadress.. försökte en månad men gav upp ^^

Ha en trevlig helg! väldigt bra blogg!=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback