Suck..

Insåg just att jag missat min tvätt tid förra veckan i vanlig ordning, måste verkligen tvätta =(

Måste nog kolla om nån vänlig själ vill skänka mig en tvättmaskin? Tänk så enkelt det skulle vara. Slippa släpa tvätten upp & ner, upp & ner.. Kan lova att sen Puma flyttade in så har det blivit ännu mera tvätt, alla kläder används snabbt även om jag har massor!!

Well... Verkar lösa sig med däckbyte i morrn, skönt!!

Nu badet & läsa hundbok =)




Silje » 2009-10-07 | 15:37:12
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Haha, vi har nästan samma problem. Jag bookar tvätttid för sent och får de dåliga maskinene och inten torktumlare! Dumma! Att bo på tredje våningen och ha tvättstugan en bit bort gjör mig inte så jätte sugen heller. Usch. Måste tvätta idag eller imorn. Och städa.

Gott att det löste sig med decken!! Ett problem mindre är alltid bra :D

Ha en fin fin kväll :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback