Stressig Söndag!

Ingen vilodag här inte utan det har varit fullt upp hela dagen med massa föreningsarbete, hundträning, prommande, mat osv.. Känns inte som att jag haft en sekund för mig själv idag, är helt färdig kan jag lova & den extra timmen gör ju att man är ännu mer trött oxå!

Har totalt tillbringat ca en timme idag med att bara gosa med Puma, något som annars är rätt viktigt för mig att göra, att ta mig tid för henne när hon vill.. Men idag har hon fått jobba lite för Mattes uppmärksamhet, hon har klättrat på mig vad jag än har gjort, tom suttit i mitt knä vid datorn, nåt som hon inte gjort på länge så det var lite mysigt =)

Missade Ensam Mamma pga av möte =( men kom sen på att på Tv3:s hemsida kan man se avsnitten när dom är visade så jag fick se det iaf =) Kvällen är räddad!

Men men, nu ska jag krypa ner i soffan igen eller om det blir en prom & sängen på en gång?

Sov sött iaf =)





Pia » 2009-10-26 | 08:04:34
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Shit vad du haft i görningen igår!

Förstår att du inte direkt haft ngn datortid och mystid med Puma, men du får ta det igen idag! ;)



Den timmen gjorde ju så att man vart helt plakat jue på kvällen..



Hoppas du får en mkt lugnare måndag, kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback