Snart dags..

För prov.. Kunskaperna är förhoppningsvis där dom ska vara..

Stel, trött & seg idag. Har legat konstigt inatt, har ont som fasen i nacken på höger sida =(

Puma är fortfarande halt på alla 4 ben så länge det inte är asfalt, knas vovve, hon är inte speciellt sugen på att gå heller, går sakta, sakta framåt.. Ska ta en lång skön prom med henne efter provet, asfalt blir underlaget, är så sugen på att få knata på i lite tempo..

Ha en skön Fredag!




Pia » 2009-10-09 | 09:31:36
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas ni får en riktigt bra och härliga promenad sen i fin fint tempo!

Silje » 2009-10-09 | 10:04:00
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

men lilla Puma då :P Roligt att hon hellre vill gå på asfalt! Hoppas hon klarar vintern som kommer uten stora problem :P

Tänkte lite på det du skrev om "hundägare", jag är ju så dum att jag stör mig mycket på andra. Usch. Blir ju arg när jag läser bloggar där de åker från kennel till kennel för att hitta en valp med "rätt färg".. Att utseende är viktigare än gener osv för att de måste ha den snyggaste, dem som "matchar" osv. De som går kissrundar med sina hundar, de som inte uppfostrar. Jag blir vansinnig egentligen, men orkar inte bruka min energi på sånt trams. Vissa folk skulle INTE haft hund helt enkelt. Grrr!

Ha en underbar fredag och fantastisk helg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback