Skitväder!!

Bara en massa slask & vatten ute nu, iofs lite snö men mest bara en massa blött.. Har nu blött ner, än så länge, 2 par skor & 2 par överdragsbyxor, spännande.. Vad ska jag ha på mig nästa gång?

Är sjukt trött just nu, ska ta en stödvila med Puma i soffan & verkligen hoppas på att vakna som en ny människa! Har iaf fått i mig frukost, lunch & en Resorb så energi i kroppen har jag, om det inte hade varit för att jag lider brist på vissa "vuxen" aktiviteter hade man ju kunnat fundera men risken för att det kan vara nåt sånt är obefintligt! Så det så! Sen räcker det med Puma, det är nog att hålla på & oroa sig för henne mestadels av tiden..

Men, soffan, sova, zzzzzz




Danne » 2009-10-07 | 18:08:06

Men hallå! Ge tebax min hund! ;) nä men seriöst, GUD så lika dom är! =) Fin sida har ni oxå! Mvh - Danne o Troy

Pia » 2009-10-07 | 18:24:46
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Låter som Ella är väldans positiv idag!.. ;)



Hoppas slasket försvinner och ni får snö, ngn vänlig skäl skänker en tvättmaskin och att du börjar må bättre!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback