Shoppat..

Har jag bl.a gjort idag =)

Dagen började med kaffe i vanlig ordning, hade Pia i örat & surrade en stund oxå, sen morgonprom på 35 min, härligt!

Efter det åkte jag & Puma iväg till en kompis, knatade in till stan allihopa & var borta i nästan 3 timmar..

Fick shoppa lite oxå, har kikat på denna länge
Lindex Shop Online - JackaBild: Lindex Shop Online

Köpte även ett par leggings i samma material, oj så snygg jag kommer att bli =)

Efter prommen åkte vi hem & slappade i soffan en stund, oj så skönt det var att få stänga ögonen en stund, friskluft blir man trött av!!

Sen middag, prata med Pia en sväng & nu har vi precis kommit in från en prom på 80 min i snöandet, skönt var det =) Fick sällskap av Olga & Puma oxå, alltid lika trevligt!

Nu är det soffan resten av kvällen, jobb i morrn så det är bäst att vila upp sig ordentligt innan =) Kul ska det bli!

Ha nu en riktigt trevlig kväll!




Pia » 2009-10-23 | 21:58:28
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Snygg jacka! =)

Du kommer att vara en riktigt puma imorgon på jobbet! ;)



Kul att få vara ute på en sån härlig kvällsprom, det har vi med vart + att jag stack ut och joggade en stund med.. =P



Ha en bra dag på jobbet imorgon!

Pia » 2009-10-24 | 08:28:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Visst är det bra att vara arg ibland för då går det bara av farten! ;)

Men nu har det lugnat ner sig efter den joggingturen + promenaden! =P



Ha en kanon lördag nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback