Pumas pusskalas =)

Kikar på varann på avstånd..



Tyra närmar sig Puma försiktigt..


Mmm den smakar gott bollen.. Undrar om Puma vill smaka oxå?



Man måste ju dela med sig till kompisen =)



Tittut kompis =)



Puss på dig!



Efter gos & lek med Puma måste man få sussa en stund oxå =)





Som ni ser så har jag & Puma haft en supermysig förmiddag med lilla Tyra, Puma har bara legat & kollat på henne när hon suttit i mitt knä & jollrat eller så har hon pussat henne =)

Morgonen började med avlämning av Tyra kl 8, jag & Puma var redo för en prom, var ute ca 40 min med tanke på att det spöregnade, varken jag eller Tyra led men Puma var INTE glad över att behöva vara ute & bli blöt..

Sen efter det in, av med blöta kläder, få upp barn & vovve samt saker uppför trappen, & av med alla kläder =)

Frukost efter det, Puma var inte så sugen på att äta utan ville hellre ha Tyras youghurt som hon fick.

Efter det förmiddagsmys/bus..

Strax efter 11 kom Tyras mamma med syrran Engla & då blev det full fart, även Engla fick massor med pussar men kameran var inte med då..

När barnen hade åkt hem så gick jag & puma på ännu en prom, denna gång duggade det bara så det gick betydligt lättare att få med hunden! Var ute ca 40 min.

Efter det in, fika lite, Puma fick i sig lite mat, lite datortif för mig & sen strax innan kl 13 så slängde vi oss på sängen & slocknade i nästan 2 timmar, ååååh så skönt!!!

Ska bara slappa nu resten av kvällen, kl 17-22 är det tvätta som gäller & i vanlig ordning har jag massor med tvätt!! Blääää säger jag bara!!

Well... Ha en bra Fredag kväll =)













Silje » 2009-10-16 | 16:46:44
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Att få sova två timmar mitt på dagen hade jag inte tackat nej till ;)

Vilka gosiga kort! Ser ju himla mysigt ut måste jag säga!!

Pia » 2009-10-16 | 17:34:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad söta dom är!!!

Härliga bilder!

Ni verkar ha haft det fullt upp idag då med massor av rolig aktivering! =)



Ha nu en fortsatt mysig kväll och have a nice time i tvätteriet! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback