Pling, plong..

Lät det från dörrklockan strax efter kl 8, Puma skällde lite försiktigt & undrade nog vad fasen det var som lät? Vi låg ju i sängen, i värmen & mådde gott.. Pallrade mig upp & det visade sig vara nån farbror som ville att jag skulle flytta på bilen, har haft problem med att smältvattnet samlas på min parkering på våren, har fått ha vatten ibland upp till fotknälarna =( Kan tillägga att jag inte äger gummistövlar heller.. Men nu ska dom fixa till det så jag slipper nog köpa stövlar iaf ;)

Passade på att ta med Puma när jag ändå var tvungen att gå ut så att hon fick göra av sig lite. Tror hon frös, när hon hoppade in i bilen så skakade hon & sen när hon gjort sitt så var det bråttom in igen!! Är iofs kallt idag, -4,5, ingen snö än som tur är, måste verkligen få på vinterdäcken, hur jag nu ska lyckas med det, bultarna är maskindragna & jag är inte så stark att jag får lös dom själv, måste flirta till mig lite hjäp tror jag??

Ska avnjuta mitt morgonkaffe nu & sen får vi se vad vi hittar på?

Ha en skön Tisdag!!




Silje » 2009-10-06 | 10:25:11
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Söt gumma du har som gillar asfalt ;) Clifford fick nåt sånt på bröstet, jag var tvungen att klippa bort det för det var omöjligt att få bort. Usch.

Hoppas ni får en underbar tisdag och att det inte blir någon snö på ett tag ;)

Pia » 2009-10-06 | 15:09:55
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vilket trevligt sätt att bli väkt på! ;)

Hoppas de fixar nu så du slipper vada in i bilen. =)



Flörta är alltid kul, hoppas du hittar ngn trevlig karl som kan hjälpa dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback