Onsdag =)

Idag är en fullmatad dag =)

Ska strax iväg & lägga spår åt Puma & några till, ska hinna köpa hem hundmat samt spårlina, spåra med Puma, träning i kväll & sen hinna med måltider & plugga, fullt upp med andra ord =)


Här kommer några nya bilder på mysgrisen Puma

 



Hon bäddar ner sig själv under kuddarna =)






Nu ska jag bege mig, rätt ok väder ute, nästan vindstilla & -9 grader, kan inte bli så mycket bättre? Nu är det bara snön som fattas!

Ha en riktigt bra dag!





Pia » 2009-10-14 | 12:47:05
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men gooooo Puma på bilderna!



Jag testa på cheer, hahahaha njae... Är nog lite för tung för det men kan vara med ock skutta på backen och vifta med såna tussar i rosa och mintgröna trikper så kan tjejerna få sig ett minne för livet.. Snacka om kassler i lyx förpackning, hahahahaa... ;)



Kom snön kom... Den kommer till jag är uppe! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback