Nattsömnen..

Har varit det sämsta på länge.. Fram tills kl 5 så har jag snurrat runt, runt, vaknat, slumrat till, snurrat, varmt, kallt, osv.. Sen efter kl 5 har jag äntligen fått sova ordentligt.. Tyvärr så var det inte uppstigning förrän 10,30 men lite sömn är ju ett måste ibland..

Har hunnit med frukost, en härlig prom med Puma, strålande sol & lite vitt på backen= ren hund när vi kom in =) Prommen idag blev ca 30 min, avslutade med lek, sök & apportering, tänk att Mattes vantar kan vara såååå roliga =) Passade även på att träna lite inkallning & det blir bättre & bättre ju mer jag tränar, nu slipper jag vänta & vänta, nu kommer hon oftast på första hit =) Good girl!!!

Har en plan som jag gärna vill genomföra, tänker inte berätta mer än så för tillfället :P Men jag ska göra allt jag kan för att det ska bli av!!

Nu ska jag plugga =)

Ha en underbar dag i solen =)




Silje » 2009-10-28 | 12:52:36
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Tråkigt med sömnen! Men vad kul att Puma är så duktig (och även du!!) Yay :D



Ja, han hade en ganska fin sovplats förut, nu har han ju en riktig säng ;) Peters mamma är jätte fin och bäst!!

Ja de har sagt att vi bara skall ta det helt lugnt och inte stressa något. Jätte bra, men det är ju tråkigt när man ser hur mycket han vill leka och busa. Får ta det i hans takt, bara passa på och varva ned ordentligt när man märker att han blir andfådd eller liknande.

Pia » 2009-10-28 | 13:16:28
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas du är någorlunga piggelinus idag trots sömnen!



Träning ger resultat! Du är så duktig med Puma och klart lyssnar man ju på matte för annars blir hon konstig och arg.. Det säger Rex i vart fall.. ;)



Dh avsnittet var hur bra som helst! Hahahahaaa, fick många goda skratt!



Undra vad tjejen där går och planerar på?? Jag är nyfiken, så kan du ju inte göra mot mig... ;)

Ida » 2009-10-30 | 02:08:53

Inte kul då man inte kan somna!

önskar min tjohalia kunde vara så duktig...

Är flat med de raka motsatserna till flatens personlighet:P lugn å vill bara mysa inne, det här med träning är för töntar verkar hon tycka, funkar i 5 min sen är hon så less å genomskådar allt man kommer med. Kul å läsa om träningsframsteg för andra, blir man lite piggare på att hålla igång träningen iaf=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback