Måndagen..

Har oxå rusat iväg..

Idag har jag hunnit med detta:

Dammsuga
Skura
Byta sängkläder
Kasta pappersåtervinning
Betala räkningar
Kika igenom min senaste inlämning
Skulle ta en powernap tidigare, slocknade i 1 1/2 timme så just nu är jag rätt seeeg..
Hunnit med frukost & middag oxå
2 prommar med Puma, båda på 1 timme..
Myst i soffan med Puma när vi sussat sött oxå =)

Så det är min dag.. Fullt upp som vanligt!!

Är fortfarande lite irriterad på det jag skrev ett privat inlägg om, hmmm, ska klura på nån lösning för så kan det inte fortsätta!

Ha nu en trevlig kväll, det ska vi ha =)





Pia » 2009-10-26 | 22:17:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vilken duktig flicka du varit idag!

Du kan få komma hem till oss med och skura om du vill... =)



Var försiktig med det däringa bara, nå vet du vad jag menar...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback