Kvällens andra..

Film- Dumpa honom.. Klart sevärd! Påminner en hel del om tidiga avsnitten av Sex In The City, om man gillade serien kommer man att gilla filmen!!

Kan lova att det har blivit några tankeställare under filmens gång, alla har vi varit där, känt mycket & inte fått nåt gensvar eller så är det nån som bara är för mycket medans man inte själv är intresserad..

Kärlek är inte nån lätt match, det har jag iaf lärt mig under mina 31 år på jorden, ibland är man lycklig, ibland är man olycklig, ibland tror man att man är säker & sen kommer smällen..

Tror fortfarande stenhårt på att det finns en plan för oss alla utstakad som vi inte vet om.. Visst fan gör det ont ibland men det finns en mening med allt som sker det är jag övertygad om!

Nåja, huvudsaken är att jag är lycklig och det är jag, kanske inte alla som är ämnade att dela livet med nån annan??

Nu ska jag mysa vidare =)





Pia » 2009-10-31 | 08:48:06
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Håller med dig fullt ut!



Fina Ella på bilden med! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback