Kvällen..

Har ägnats åt träning med Puma, slutade med att hon fick premiär dra med selen =) Gissa om hon var nöjd, dock blev det bara 1 kg kätting så det märktes inte ens att det satt fast nåt, Pia, bilder kommer i helgen, Lovar!!!

Sen hemåt, duscha äckel Puma som luktade illa & var skitig! Nu är hon vit & fin igen med nyklippta klor oxå =)

Sen min tur, pluggboken som jag har prov på i morrn i högsta hugg & ner i ett varmt bad, sååå skönt att tina upp kroppen oxå efter kvällens träning.. Passade på att pyssla om mig själv lite med hårinpackning & ansiktsmask oxå =) Nice!

Nu är det plugg resten av kvällen, blir en tidig kväll är planen men det nrukar ju gå sååå bra ;)

Sov sött!





Pia » 2009-10-01 | 22:17:23
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahahaa så du kunde inte hålla henne borta från duschen.. ;)

Sofia & Hiro » 2009-10-01 | 22:46:27
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Haha, mössan ska Hiro slippa få visa sig i på sin blogg. Han höll på gå under av skam trots att det bara var jag som såg :)

Pia » 2009-10-02 | 01:00:58
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ny badad vovve doftar heöt ljuvligt.. =)



Nu skall jag gå och nana en stund efter min hysteriska gråt attack i bilen på väg hem samt en stund här hemma....



Hoppas ni får en god natts sömn! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback