Knas vovven..

Kan knappt gå just nu utomhus, snön har frusit & bildat skare, alltså is eller hur jag nu ska beskriva det, det är iaf läskigt tycker Puma, att gå på is klumpar som bildats under dagen på trottoarer osv är nästan otänkbart, ser ut som att hon är halt på alla 4 benen gör det, hihi.. Men sen kommer det lite asfalt & då är hon busig igen =) Måste nog börja smörja tassarna lite innan vi går ut tror jag?

Puman ligger redan i sängen, undrar om det är en pik till mig att hon vill gå & sova nu??

Snart är boken om Mentaltest på hundar som jag läser slut, kan faktiskt rekommendera den, intressant läsning =) Ingrid Tapper heter hon som skrivit den.. Är riktigt sugen på att åka & kolla på MH test nu!

Men, nu väntar sängen, är på liiite bättre humör efter en skön prom i månskenet & snön som lyser upp mörkret lite, hoppas nästan på mer snö & slippa detta jäkla slask..

Sov sött =)





Pia » 2009-10-08 | 07:59:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nå men du förstår väl att du måste köpa skor med dubbar på till Puma.. =)



Mental test är kul! Har gjort det på Rex och det var riktigt kul att få se hur han reagerar.. =P

Spöken var läskiga, då ställde man sig bakom mamma och morrade! ;) Min mördarhund!



Härligt att du är på bättre humör!

Hoppas magen ger med sig snart!



Kram på er

Silje » 2009-10-08 | 10:04:24
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

slask, is och snö? Bor vi i samma land? Hehe. Grays Anatomy var verkligen bra igår. Hatar migsjälv för att jag tycker han här Mark är snygg... Men men ;)

Nu får du se till att må bättre, ingen kul att vara småsjuk/sjuk. Gott att du har en mys-kompis iform av en härlig Puma ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback