Hunnit med..

Att sussa en bra stund, närmare 1 1/2 timme, eller inte sovit hela tiden men iaf fått vila, hur skönt som helst, magen mår klart bättre av att ta det lugnt!

Hunnit laga mat, Risotto, stekt köttfärs med ris, ärtor, paprika, majs, mumma gott =) Puma fick oxå smaka lite när det svalnat!

Hunnit vara ute i mörkret med Puma oxå, vägen där jag hade tänkt gå hade inga fungerade lampor så vi fick gå en annan väg, men det gick lika bra det =)

Nu ska jag hälla upp en kopp te & bara njuta av att vara, känns som att det blir tidig kväll idag igen?

Ha en trevlig lördag!




Therese » 2009-10-03 | 20:57:15
URL: http://thereseohlund.blogg.se/

Jag fick bara några kort för kameran dog=/ men jag har lagt ut lite på bloggen, men om du vill så kan jag skicka över dom få bilderna jag har=)) allt bra??

Pia » 2009-10-03 | 22:29:30
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Mys nu ordentligt och slappa, njut av teet och sälskapet av Puma så skall du se att magen är fitt for fight imorgon igen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback