Höstpyssel..

Är det hemma..Blir så fint så efter dagens shopping runda.

Före:

Efter:

Ny matta köket :



Ny matta hallen :

Mys Puma



Prom i höstsolen =)



Tränar på att stå upp när matte säger att jag ska, men varför ska jag stå här & du där? Puma funderar..



Det får räcka med bilder för idag =)

Har som ni märker pysslat på en del hemma idag!

Ska ställa mig & laga lite mat nu, klockan rusade verkligen iväg, hemma gjord Pizza blir det, magen kurrar som fasen nu!

Ha en trevlig Fredag kväll!





Pia » 2009-10-02 | 20:01:32
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Fasen vad snyggt det blev i köket! =) Som ett helt nytt kök jue! =D



Finaste Puma med på bilderna! =) Nu gjorde du Pia glad as usual babe.. ;)

Sofia & Hiro » 2009-10-02 | 21:16:57
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Hade gärna kommit, men just då sitter jag i bilen på väg mot Sundsvall :) Hoppas ni får kul.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback