Hej & hå..

Dagen har bara sprungit iväg som alltid! Hjärnan på helspänn för att fixa pluggandet, inser först nu att magen kurrar vansinnigt mycket & att det är matdags =) Tror faktiskt att jag är ganska klar nu? Ska gå igenom allt i morgon för säkerhetsskull innan jag skickar in det men det känns ok? Har ju kvar det jag skickade in sist & det är rätt så jag kan tjuvkika lite på den versionen oxå ;) Tur att det går att spara i olika format =) Hihi!

Måste erkänna att jag hunnit kolla liiite tv oxå, är Tredje skiftet på dagarna, älskade verkligen den serien när den gick på Kanal 5 cirka år 2001-2002 nånting? Är massor med läckra grabbs med där oxå =))Vem kan motså en man i uniform, inte jag iaf ;) HOT, HOT, HOT!!! Sen är det ju förutom snyggingarna en bra & intressant handling i serien oxå! Icke att förglömma alla starka kvinnor, poliser m.m, sånt är ju alltid trevligt oxå =)

Ska försöka få med mig trött Puma ut på en skön prom, måste ju göra av med lite energi inför kvällens social träning kl 18, ska bli kul som alltid =)

Har blivit utmanad av Pia oxå, ska ta tag i det sen =)

Ha nu en skön eftermiddag på er!




Pia » 2009-10-21 | 17:55:56
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vad duktig du varit med pluggandet!



Hoppas det går bra på träningen!

Linnea » 2009-10-21 | 18:21:16
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Ja det var tur :) men det var som skönt ändå att vi åkte in och kollade vad det var, jag var så nojjig eftersom han tuggar i sig rätt mycket.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback