Härligt väder =)

Ute.. Strålande sol, någon minusgrad.. Puma & jag tog en härlig morgonprom på 50 min i rask takt större delen av tiden, sååå skönt att få svettas lite =) Benen känns något möra fortfarande, satsar på snyggast ben 2010 för mig & Puma =) Hihi..

Dagen kommer att ägnas åt plugg..  Har fortfarande inte fått resultatet från prover än med mitt VG känns ändå riktigt bra =)

Ska kämpa på nu med min inlämning, *suck*..

Ha en skön Onsdag!!




Silje » 2009-10-21 | 11:22:07
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Snyggaste ben i 2010 blir bra :) Duktiga ni är!



Jag var ju med på undersökningen av honom, och då sa vet att det inte var epilepsi kramp, eller det hördes inte ut som det.. Så därför fattar jag inte varför det stod på kvittot. MEN kan ju vara att hon som stod i luckan tog mina beskrivningar och menade att det hördes ut som det och därför skulle vi göra en undersökning av det inne hos vet. Jag tolkar det så. Frågar igen när hon ringer med svaren :) Och ja, godis är bra. Eller jag brukar sån här Frolic foder nu som godis, men Clifford älskar :)

Pia » 2009-10-21 | 13:45:40
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Här är det också kalas väder, synd bara att man sitter inne men men när jag slutar... =)



Hahahahha, så jag hade glömt den... Nu har jag fixar ordet på P med 4 bokstäver, missade den totalt i all hast.. =/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback