Fredag!

Idag & massor med planer =)

Är uppe ovanligt tidigt idag, ska faktiskt vara barnvakt åt en liten Tyra =) Ska bli supermysigt! Även Puma gillar denna tjej så det ska bli spännande att se hur hon reagerar när det bara kommer att vara vi 3 nån timme.. Hade värsta planen om att ta en skön långprom nu på morgonen men det sket sig fullkomligt då det spöregnar för tillfället iaf, har ingen lust att brottas med både Puma & barnvagnen så det blir nog en kortare prom bara.. Men vi får se??

Blev väckt inatt av Puma vid 1 tiden, hon knatade runt sängen & pussade på mig, det brukar betyda att det är bråttom ut.. Men när vi väl kommer ut så vill hon knappt gå då det regnar som fasen, lyckas iaf kissa lite & sen vill hon in, knasvovven.. Men efter det har vi sovit gott =)

Men nu ska jag sätta fart så jag är klar när lilla Tyra kommer =)

Ha en underbar Fredag!




Pia » 2009-10-16 | 09:21:04
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad mysigt! Hur gammal är lilla Tyra?



Men Puma, lura ut mamma mitt i natten så... Hahaha samma med froloic påsen, tror din hund börjar spela dig ett spratt nu och testa matte lite.. ;)

Silje » 2009-10-16 | 10:51:13
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Jag skall kolla på den boken du rekomenderade :) Vad mysigt att vara barnvakt, hoppas det går strålande. Här snöarde och det har gjort det i 2 timmar!! Jag är lycklig! Skulle önska jag inte satt på jobbet, men var ute med Clifford och busade i snön!!!

Ha en trevlig fredag och en mysig helg!!!

Pia » 2009-10-16 | 12:44:52
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Man kan ju alltid hoppas på att få se ngn bild av deras puss kalas i bloggen..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback