Filmkväll =)

Har sett första filmen om Johan Falk- Gruppen för särskilda insatser. Har sett dom 3 som kom innan för ett par år sedan tidigare & tycker faktiskt att dom är bra, rätt spännande =) Tycker att det inte ens går att jämföra med Beck filmerna, dessa filmer är råare & verkligare, man lever sig verkligen in i handlingen, Beck är mer humorvåld..

Nu kollar jag lite på Wild Hogs, har velat se den innan men det har aldrig blivit av så jag passar på nu istället =)

Har iaf haft en super mysig kväll med Puma som bökat runt i soffan & envisats med att ligga ovanpå Mattes bröstkorg, varmt & mysigt!

Förresten så har jag fått 6 stycken älgben/klövar som nu är inpackade i frysen, var 7 från början men en gav jag bort, snäll som jag är!! Kan lova att frysen är full nu, dom flesta benen är kapade i knäleden så dom är rätt stora, spännande när dom ska delas.. Puma tyckte det luktade såååå gott när jag höll på & var tvungen att kolla vad jag gjorde & smaka lite oxå =)

Ska återgå till mysandet i soffan nu, ha en riktigt trevlig kväll!!




Linnéa » 2009-10-17 | 23:07:01
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Jag håller med! johan falk filmerna är bättre än beck :) dom är grymt bra

Pia » 2009-10-17 | 23:46:43
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Då kanske vi skall börja se de där filmerna på löpande band då.. Om de är så bra! =P



Mysig kväll nverkar ha haft!



Älg klövar... Bläääää... Kanske testar viltspår sen då men föredrar nog mina pinnar, så smidigt slipper kladda med döingar... ;)

Får spåra med er där uppe med det men hemma håller jag mig till mina pinnar.. =P

Pia » 2009-10-18 | 00:12:36
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag vet att Rex älskar det men det är jag som tycker det är blääää.... ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback