Busväder..

Är det ute idag.. Snöar som bara den.. Men nu verkar det övergå till regn istället? Får se om snön ligger kvar nu eller försvinner, det brukar ju vara så ett par veckor!

Morgonprommen var allt annat än trevlig, blåste, fick snöblandat regn på oss, det stack i ansiktet & Puma var såå blöt när vi kom in, i vanlig ordning så var hon helt galen när hon väl kom in & den energi som hon inte gjorde av med när hon släpade runt mig har hon gjort av med inne.

Dagens planer är plugg som vanligt! I kväll är det möte oxå men det är bara hos grannen så det känns inte så jobbigt..

Skulle behöva byta däck på bilen oxå, ska kolla om grannen har en skruvdragare så att jag får upp bultarna på däcken, själva bytet är inte nåt problem, det har jag gjort förr, men jag är lite för lätt för att orka dra upp dom själv..

Måste även börja ta fram lite vinterkläder, vinterskor, handskar osv..

Så jag har en del att göra idag =)

Ha en skön dag!!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback