Äntligen Måndag..

Eller nåt? Varför kan det inte bara vara helg hela tiden undrar jag, så att man har massor med tid att bara göra roliga saker. Undrar när min prins på sin vita springare kommer & gör mig till hemmafru,tänk så skönt att bara få gå hemma & pyssla om hemmet, hunden & familjen =) Me like!!

Idag, ja, plugg, vad annars?

Drömmar har jag haft inatt, konstiga sådana, men när har man vettiga drömmar egentligen? Ibland undrar jag om man är riktigt klok?

Nåja, allt löser sig förr eller senare?

Ha en härlig Måndag!




Pia » 2009-10-12 | 12:41:35
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja den där vita springaren så su kan bli hemmafru kommer att komma men då vill jag att du delar med dig för jag vill också bli snuskigt rik hemmafru..



Drömmar, brukar vara lite weard, undrar vad du drömt om inatt..?..



Plugga lugnt idag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback