Vickar på rumpan dans =)

Fått betyg på provet jag gjorde i Fredags, ibland är det snabba ryck! Klarade mitt G =) Stolt Ella, hade varit intressant att få se provet igen men det verkar vara en omöjlighet att ens få veta vad som är tokigt, men det ska inte vara enkelt att plugga på distans verkar det som??

Kämpar på som tusan med pluggandet, börjar vara lagomt less.. Krånglar en massa även idag!! Blir snart tokig på mig själv & alla siffror som dansar runt i dokumenten, bokföring är inte nån barnlek!!

Ska ta en kort stödvila i soffan tror jag, huvudvärken börjar göra sig påmind även idag =( Orkar inte med den..

Vad har du hittat på idag då??




Pia » 2009-11-23 | 17:37:59
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

GRATTIS!!!!!



Vad kul!!!



Nääää jag jagar bort huvudvärken så du kan plugga mer så vi kan surra på torsdag!!! =)

Silje » 2009-11-24 | 08:14:34
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Tack så mycket för fina ord, det gör gott. Känns bättre i dag, har rensat lite i huvudet och i hemmet. Vill bara att han skall fatta vad han förlorar och att han aldrig kommer hitta någon som är så bra för honom som jag är (hehe). Pussa Puma tillbaka och kram på dig! Grattis med bra betyg!

Pia » 2009-11-24 | 09:27:24
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Japp ända fram till 09.00 då klockan ringde.. SKÖNT!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback