Söndagen..

Är snart slut, det enda som är kvar nu är en sista prom med Puma som ligger & snarkar i soffan..

Har haft en skön slapp kväll, lagade lite mat tidigare, Korvstroganoff & ris med sallad till, mmmm så gott =)

Hamnade sen på prom med Brorsan, gick ca en timme i regnet =( Skönt ute även om jag & Puma var dynsura när vi kom in sen, Puma i vanlig ordning tok busig när jag skulle torka henne =) I vanlig ordning har hon fått vara lös en del på prommen, Fjant har som alltid blivit trakasserad av Puma som sprungit & retats med honom, Farbror Best vågar hon inte gå för nära, haha, han inger respekt den killen!

Sen efter det har det tjattrats i telefon en stund & sen bara myst i soffan & kollat tv =)

Är trött men ändå inte, funderar på att ta med mig ekonomi boken i sängen & läsa lite, då lär jag ju slockna på en gång ;) Hihi..

Sov sött!!





Pia » 2009-11-16 | 08:50:44
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag vgillar inte att det regnar hos er!!! =( Mera snö nu och kallt! =)



Och vem har du surrat med.. ;)

Silje » 2009-11-16 | 11:41:48
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Åh vilken mysig kväll!! Och mysbild på Puma :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback