Snörvel..

Fortfarande..

Sovit rätt gott inatt, planen var att kliva upp tidigt, iofs var vi uppe halv 10 så det är liiite tidigare än vanligt ;) men varit vaken sen 8, bara inte orkat röra på mig =)

Idag är det plugg, plugg, plugg, måste fixa inlämningen samt plugga till morgondagens prov, fattar bara inte hur jag ska få plats med nåt när hjärnan redan är full- av snor ;)

Ingen snö i sikte än men nu är det precis bara 0,4+ ute så det verkar bli kallare =) Tjohoooo.

Men, nu är det dags för påklädning & ut i det gråa tråkiga!

Ha en härlig Torsdag!!





Pia » 2009-11-19 | 11:44:45
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härligt att det börjar bli kallare igen, me like alot!!! =)



Sätt vitlöksklyftor i näsan så kan jag garabtera att snoret flyger ut och du kommer få plats med all nödvändig plugg där inne! Jag testat, funkar hur bra som helst men svider dock men värt att få bort snoret.. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback