Puma tar plats..

I sängen vissa nätter, oftast börjar hon med att ligga nere vid fötterna sen kan jag vakna av att det är någon som trängs med mig på kuddarna.. I natt vaknade jag av att hon sparkade mig med en framtass i pannan.. Inget vidare sätt att vakna.. Annars har jag vaknat av tassar i ryggen & att hon tycker att jag ligger i vägen för henne, att hon ligger ovanpå mig & jag inte kan röra mig, ibland vaknar jag av att hon buffar på mig & vill krypa in under täcket, eller så väcker hon mig med en blöt puss för att visa att hon vill gå ut.. Det är underbart att ha hund =)

Morgonprom avklarad, får ta fram stålkvinnan i mig för att orka med iaf 30 min varje gång, annars vet jag nån som är tokbusig inne =) Vill ju ha en myskompis istället så det är bara att hänga med henne..

Ska krypa ner i soffan nu & se min favvo såpa som går på dagarna, 7:e himlen, en riktigt präktig serie men jag gillar den!!

Ha en skön dag!!





Pia » 2009-11-13 | 13:33:38
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Att dom tar plats i sängen! Men lika härligt att ha de där för de.. Och oj vad förnärmade de blir när man säger till...



Trodde du hade nöff nöff imed så sen blogg...

Silje » 2009-11-13 | 13:41:13
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

åh vad gulligt!! Gott att dela sängen med en fin vovve när man inte har någon fin karl ;)

Ha en underbar helg!!!

Jenny » 2009-11-13 | 15:43:24
URL: http://arkko.blogg.se/

dom är grymt bra är ruffwear väskan ;) Slänger upp 2 kort i bloggen =) sitter as bra, vi har strl S till vilja, en blå, finns en röd som man kan göra om till sele med, el du plockar av väskorna osv, men den är dyrare.. ligger runt 700-800 kr för denna som jag har :P

Jenny » 2009-11-13 | 16:30:58
URL: http://arkko.blogg.se/

hmm såg ju puma på specialen i köping, och jag tror inte att hon är så mkt bredare än vilja, tvärtom, vilja slankare, hon är ju så liten ;)och väskan kan man ju ställa in, Vet att paula hade strl S till diza med..( Vi har strl small på våran med) men kan mäta lite senare om du vill, eller försöka mäta från bröstkorgen till bakom fram benen eller hur man nu gör hahah ..

Jenny » 2009-11-13 | 17:59:26
URL: http://arkko.blogg.se/

Okej mätte nu men vet ej om jag gjorde rätt, men isåfall är Vilja 58-59 runt bröstkorg, mätte runt bröstet och bakom bakbenen, e de rätt? ;) Väskorna är inte stora, vilja är en liten hund ;) fråga pia asg ;) mkt nättare än puma ca 45 i höjd.. väger 19kg :)

Jenny » 2009-11-13 | 18:30:17
URL: http://arkko.blogg.se/

ojj jösses haha menade givetvis frambenen :) bakbenen lol haha sorry.

Spännena går att förlänga jätte långt, annars kan man ju bara ta den till en skomakare som fixar banden, det var ju så paula tänkte med diza, därför tog hon den minsta(samma som vilja) och diza var 3 ggr så stor som vilja på både bredd o höjd(nästan)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback