Kylan..

Är här nu.. -10 grader ute, blir att bylta på sig ordentligt!! Får se om lilla Puma börjar visa tecken på att frysa snart & att det är dags att ta på henne täcke?? Tänker vänta in i det sista med det så hon får ordentligt päls & slipper använda täcke så fort vi ska ut..

Planen för dagen är i vanlig ordning prom strax, ska bara få på mig alla tjocka kläder först, sen in igen & äta frukost, sen soffan med plugg böckerna!! Nöta in alla kunskaper, måste komma ihåg att boka in provet oxå =)

Ha en nice dag!!




Pia » 2009-11-10 | 11:50:33
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vi kan byta!!! =)

Kom du hit ner till plus grader, regn och grått så kommer jag till ditt kalla vinterland med minus grader, vitt och snö!!! Bra deal tycker jag.. ;)



Plugga lugnt nu så allt fastnar..



Wiiieeee, wiiieee, wiiiieee om två veckor lär jag ju ha sån resfeber.. =P Börjar redan fladdra i magen.. =O)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback