Jahapp..

Bokat om provet nu, till nästa fredag, kanske lika bra det, är ju Fredag den 13:e i morgon, huvva! Bara att hålla sig inne!!

Har sussat lite mer än en timme men är fortfarande lika trött!!

Måste börja fundera på att äta nåt oxå, magen har börjat kurra lite men jag vet att jag inte har nån större aptit när jag väl äter, blir alltid sån när jag är sjuk!

Måste ta mig ut med Puma oxå, det är skönt att hon är nöjd oavsett om vi går låååånga prommar eller korta, så länge det är med Matte så är hon nöjd.. Självklart så får jag hjälp om jag vill med hennes rastning men än så länge så orkar jag, sen är fröken lite kräsen med att göra sina behov med nån annan än Matte, iaf nr 2, så det är bara att bylta på sig & gå, är ju "bara" några minusgrader oxå så det överlever jag!!

Well, bäst att sätta fart nu!




Pia » 2009-11-12 | 17:38:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men Puma, blyga flickan.. =)



Visst är det tacksamt att folk kan ta henne om man är vråldålig.. Det är mkt tacksamt vid såna situationer.. Men så länge m,an kan gå själv ja då gör man det..



Hoppas du mår bättre imorgon!

Pia » 2009-11-12 | 19:49:59
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Våran matta hemma är mjuk.... ;)

Tonårsliv by Leonora - Back in the game again » 2009-11-12 | 20:23:06
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback