Hemmapyssel..

Blev det efter en skön tupplur, ska inte ens nämna ett ljud om dom skumma drömmarna jag haft ;) Kan säga så mycket som så att båda mina ex varit inblandade varav en av dom var barnvakt åt 2 barn, en av barnen höll på att kvävas & han hade dessutom sällskap av en annan man i bar överkropp *skratt* Ni hör ju, nåt fel är det på mig ibland ;)

Har lyckats pyssla i köket oxå, byta gardiner, ställa dit ljusstake i fönstret, byta duk på bordet samtidigt som jag lagade middag, Korvstroganoff med ris, japp jag är enformig oxå =)

Precis inkommen från prom, mötte Pumas nya kompis så det blev lite koppelbus för dom, väldigt populärt!!

Gett Puma mat, aptiten är tillbaka för tillfället, skönt, eller så berodde det på att hon fick smaka av Mattes middag med torrfodret?

Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad & hoppas på att det lindrar huvudvärken som fortfarande bråkar med mig, frivillig massör någon??





Sofia & Hiro » 2009-11-22 | 21:59:51
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Hallihallå!

Visst var det härligt med lite minusgrader idag så man slapp slasket? Det tyckte både jag och Hiro som tog tillfället i akt och begav oss på en skön skogsprommis idag :)

Pia » 2009-11-23 | 07:07:38
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Är du uppe redan! Jesus amalia, har du slagit i huvudet... ;) =P



Läser inlägget senare hinner ej nu men tack för lyck önskningarna det värmde...



Ringer nog dig om en stund....



Tack för att du finns gumms, vad hadew jag gjort utan dig.. Så skönt at få komma här ifrån snart... =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback