Hemma igen..

Idag var det skönt att komma hem, har varit en riktig surr träning så jag är helt slut i knoppen..

Var helt underbart skönt att bara byta om när jag kom hem & ta en prom med Puma, njöt verkligen av tystnaden =)

Ska äta en filtallrik nu & fylla på med lite energi, gott!

Strax Hemmafruarna på tv, kul att se vad dom hittar på?

Idag vandrade det in en människa i mitt liv, nån som jag inte sett på några år, kan lova att det inte var några barnvänliga minnen som dök upp i huvudet *rodnar* men ack vilken trevlig syn för en trött Ella =) Jag bara log & minnen kom fram =) Hihi..

Men nu är det soffan resten av kvällen!!

Adjöss!!





Anonym » 2009-11-10 | 22:00:52

Kan ju tänka mig att det är en del surr bland 9 åringar... =/



Men Ella så du pratar.. Kan tänka mig att det var lite ögongodis du fick se.. ;)



Hoppas hemmafruarna är bra, jag skall se det imorgon.. =P

Pia » 2009-11-10 | 22:01:18
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Me i förra komentaren...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback