Hårt arbete & inget kul som händer..

Suck!! Har bara en grej kvar att göra nu innan jag är klar & kan övergå till prov plugg istället! Ingen rast ingen ro, men förhoppningsvis leder detta till nåt bra i slutändan, men just nu känns det hopplöst?

Puma sover sött i soffan som tur är, hon kikar upp lite då & då för att se vad jag gör men annars är hon väldigt nöjd =)

Måste börja fundera på att äta oxå, timmarna bara springer iväg idag, fattar inte vart tiden tar vägen? Satte mig nyss vid datorn & då var kl 11, helt plötsligt är klockan nästan 14.

Men nu blir det en kopp te & få upp lite värme i min kalla kropp!!

Tjingeling!




Pia » 2009-11-19 | 13:49:56
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tiden går fort när man har roligt! =)

Sara » 2009-11-19 | 14:13:07
URL: http://saransara.blogg.se/

Hej, hej as söt blogg!

Följa varandra via bloglovin?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback