Gäspar & nyser om vartannat!!

Ska ta & släpa mig ner i sängen nu, är faktiskt ovanligt trött, kvällen har spenderats med att svettas & frysa om vartannat, älskar min flaska med nässpray så att jag iaf kan andas =)

Puma sover så gott i soffan, snarkar lite lätt, kommer inte bli några problem att få med henne till sängen, måste bara ut en sista gång först så att vi kan ta sovmorgon, mer morgontrött vovve får man leta, hon lämnar inte sängen förrän jag gått upp & jag är morgontrött! Är skönt att slippa bli väckt före fan varje morgon som det var från början då hon inte fick sova i sängen med mig.. Men ack så trevligt det var att upptäcka att hon bara ville vara nära under täcket, då kunde hon sova i flera timmar till, så hund i sängen Ja Tack!!

God natt, sov sött på er..

Kom ihåg att det är Fredag den 13:e snart så ta det försiktigt därute =)





Sofia & Hiro » 2009-11-13 | 02:58:54
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Aha, så du har gått och blivit förkyld? Det var jju trist. Undrade just vart du var på socialträningen igår... Krya på dig!

Pia » 2009-11-13 | 08:46:03
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hund i sängen är ju hur gott som helst.. =) Mys pys.... =P

De som inte har de i sängen missar definitivt ngt.. ;)



Hoppas näsan snorar mindre idag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback