Fredagen den 13:e..

Är snart över.. Inget konstigt som hänt än iaf =)

Dagen har spenderats till stor del i telefonen, pratat med L, Pia, Svägerskan, Brorsan & några till, en massa ringade har det varit, kul, har piggat upp mig!!

Har svettats & frusit idag igen, kan ligga under filten iklädd topp, fleecetröja, byxor, 2 par sockar, en varm Puma brevid & en filt på oss & ändå frysa, hur knasigt är inte det?? När jag prommar så rinner svetten & jag blir mer varm än vanligt, men det är bara att bita ihop, hundstackarn behöver ju röra på sig oavsett.. Är lite stolt ändå över att jag lyckas bita ihop, är ju skönt att komma ut & en piggna till lite!!

Puma hon är nöjd oavsett vad jag gör tack & lov, min lilla mysgris =)

Ska klura på om jag ska äta nåt nu eller inte??

Ha en härlig Fredag kväll!!




mamma » 2009-11-13 | 19:02:35

Om du behöver nåt handlat så kan vi fixa det i morgon,hör av dig.

Anonym » 2009-11-13 | 19:34:52
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men gulle din mamma! <3



Hahahhaa, då är du klädd som mig då.. smurf nr 2... ;)



Mys lugnt ikväll..

jenny » 2009-11-14 | 07:14:21
URL: http://arkko.blogg.se/

Ja Vilja är en mindre modell amstaff :) men skönt faktiskt.. men just nu känns hon stor när man har Lillskiten här hemma ;) fråga Pia, hon trodde mig inte när jag sa att vilja är liten haha men sen när jag tog ut Vilja ur bilen så brast hon ut i asgarv hahah ;)

Paula » 2009-11-14 | 08:34:56
URL: http://www.paulasblogg.wordpress.com

Jag snokade lite i Jennys blogg, eftersom hon lagt ut bild på väskan. Diza's väska är av strlk S och den kan Messiah till och med ha. Så kanske du har lite pejling på storlek. Dessy och Mystique som är två mindre tikar har samma storlek, alla amstaffar jag har träffat med denna väska har den storleken.

Mellan storlek S och M var det en stor glipa, så jag vet inte hur det är med mellan storlek XS och S. Men då har du lite mer att gå efter. Förlåt att jag la mig i :)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback