Äntligen Fredag!

God morgon på er!

Nattsömnen har som väntat varit sådär, låg & läste en stund innan jag skulle sova igår med värmedynan, har så jäkla ont i nacken just nu efter att ha tillbringat några timmar framför datorn senaste dagarna.. Somnade med världens spänningshuvudvärk dessutom =( Tyvärr har det inte släppt fullt så mycket som jag önskade & kommer inte att bli bättre av dagens prov heller men men, det är ju Fredag iaf! Alltid nåt positivt =)

Känner mig redo för provet, just nu iaf, förhoppningvis lyckas jag fixa ett G iaf? Har inget högre mål än så även om jag ska göra mitt absolut bästa idag!!

Nu väntar morgonprom i mörkret med Puma, frukost, en snabb dusch & sen iväg & göra provet.. Håll tummarna för mig nu!! Det behövs idag!!

Ha nu en skön Fredag!!




Silje » 2009-11-20 | 08:03:26
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

nä men usch! Hoppas nacken släpper och att du får en underbare helg :D Tröjan är inte bara snygg, men god också! ;)

Ha en skön helg och lycka till på provet :D

Pia » 2009-11-20 | 08:39:17
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag håller mina tummar och tår, Rex håller sina tassar och tår och onda knölar... ;)



Klart du fixar ett G, du har ju haft expertis hjälp och en pluggig Ella så visst skall det gå bra!!



Hejar på!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback