3:e månaden..

Ser min mage ut att vara i nu, grattis Mamsen, du ska bli Mormor, hihi.. Nädå, det är det där som kommer en gång i månaden som gör att jag ser ut som en knubbsäl =) Magen blir enorm, jo jag vet att jag inte är stor, snarare liten & tunn & det är därför som magen ser enorm ut nu =( Smärtan ska vi inte ens tala om, hatar verkligen det här, var tom en Barnmorska som sa en gång med en glimt i ögat att värken brukar släppa efter en graviditet, jojo, det tror jag säkert men då måste man ha nån att ha ett förhållande med oxå & som det känns nu så finns det ingen på jordens yta som kan intressera mig tillräckligt mycket för att fundera på om jag har tid eller vilja för att orka med det.. Så det så!!

Pallrade mig iväg till träningen, kändes skönt att komma ut även om jag inte var 100% på topp, barnen tyckte jag såg blek ut, haha..

En skön prom med Puma efter det, lite kvällsfika & hemmafruarna på tv, kan det bli bättre?

Har precis kommit ut ur ett låååångt bad, läst lite i en bok av Danielle Steele, ni kan ju gissa hur sliskig den är ;) Men ett trevligt ombyte till ekonomi termerna som jag pluggar in nu.

Nu väntar en sista prom & sen sängen, förhoppningvis så kommer springadet in i saker utebli inatt för Puma, jobbigt att ligga & fnissa åt sånt när man ska sova..

Sov sött!!



Puma full i fan på skogsprom i somras =) Älskar när hon öppnar munnen & visar ansiktsuttryck =)




Pia » 2009-11-18 | 09:02:45
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men sötaste Puma på kortet!!!!



Hahahaha Ella... Jaaa skaffa barn, provrör du vet.. ;) Bara till att göra som kändisarna.. =P

Nää hellre har man knaske mensvärk än skafar unge, hemska tanke.. =/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback