1 timmes skön prom..

I det snötäckta landskapet, tänk, jag som inte varit så förtjust i snön tidigare njuter förfullt nu av allt det vita, tänk vad Puma har förändrat mitt tankesätt =) Skulle inte vilja byta bort det än på ett tag, nu är det lagomt mycket men så mysigt det är ändå när det snöar ute..

Har hunnit prata med Pia en sväng & smida planer, dels inför när dom kommer nu men ev även senare under året, hihi, får se vad det blir av det??

Ska iaf få i mig lite middag nu, öppna skolböckerna & läsa samtidigt, senare är det träning med dom små så jag ska förbereda lite inför det oxå.. Kul!!

Hörs senare =)




Silje » 2009-11-10 | 16:15:14
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Bra Puma!! <3 snö <3

Pia » 2009-11-10 | 17:35:46
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Underbara lilla Puma som fått matte på såna härliga tankar!!! Snö älskar man bara! =)



Skall spåna vidare på det där hemma... Det som vi snackade om.. Hade vart skit skoj! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback