Vilket väder =)

Det är ute! 23,1 grader i skuggan, varmt & skönt alltså!! Har varit ute med en pigg tjej nu i nästan 1 1/2 timme, avslutade prommen med att gå till stranden & bada med henne, det var skönt för oss båda, jag gick i upp till knäna med vatten & hon simmade nästan.. Dagens promenad har varit såååå bra =) Hon har gått superbra hela vägen trots att vi har mött massor med hundar, kopplet har jag haft runt midjan & det verkar funka bra för henne, hon är mer fokuserad när jag har båda händerna fria..

Nu är det plugga i solen som gäller =) Bikini på alltså, stackars målare som jobbar här, dom kommer inte att kunna fokusera alls när blekfisen Ella kommer ut i bikini ;) hihi..

Ha en skön Torsdag!!




Pia » 2009-06-25 | 13:28:04
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Din ide var toppen bra tycker jag! Bara till att säga när ni kommer, jag och Rex har all tid i världen för dig och Puma och Albin skall väll också med.. Gud vad kul detta skall bli... Känner mig som barn innan julafton nu ju.. Hahahaa, tänk att vi skall träffas!! =) Det trodde man inte då när man sa ett ynka första hej på din blogg första gången som jag hittade faktiskt via Paulas blogg.. Får väl tacka Paula då att man läst "känna" dig!! =)

Fråga målarna vet ja om de vill stryka på ett lager på dig med.. =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback