Update =)

Har skippat datorn i helgen & njutit i solen med min flock, dvs Pär, Puma & Albin. Vi har hunnit bada 6 gånger sen i fredagskväll, promenera en del, sovit en del, ätit massor med gott, sett 2 filmer & bara haft det mysigt!

Kvällen ska ägnas åt att bada vovvarna & oss igen, äta middag & sen börja planera våran semester tillsammans, vi & hundarna ska åka lååångt i sommar!

Provet gick käpprätt åt helvete, räknar med att få göra om det.. Hade ingenting i hjärnan när jag satt där & allt bara stod stilla =((((

Som tröst så shoppade jag en ny mobil, hann använda den ca 30 min & skulle testa kameran, den funkade inte alls!! Slutade med att jag lämnade tillbaka den i lördags & nu har jag fortfarande en mobil som inte funkar nåt vidare, vissa knappar har slutat funka ibland, Suck! Fredag var alltså inte min dag denna vecka, positiv som jag är så ser jag fram emot en ny vecka som förhoppningsvis går bättre =)




Anonym » 2009-06-28 | 20:06:30

Men som kompensation har du ju fått en toppen helg med din flock!!! =)

Hoppas din nästa vecka blir så mkt bättre!

Hojta till när ni ska komma över så jag vet och så vi kan börja planera lite mer.. Har förvanat min sambo.. =) Han vet vad som komma skall. ;)

Pia » 2009-06-28 | 20:07:17
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Me and my self i egen hög person i förra inlägget... ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback