Torsdag..

19 grader varmt ute & rätt molningt men ändå varmt! Är uppe rätt tidigt trots att jag är ledig, idag ska det hårdpluggas på allvar, tenta i morrn!

Sovit hyfsat inatt, är trött som fasen fortfarande men jag vaknar nog till snart hoppas jag =)

Ska ta med min trötta tjej ut nu på en längre prom om hon orkar & sen ska vi äta frukost!

Ha en riktigt skön dag!




Pia » 2009-06-25 | 09:02:37
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Varmt är bara för namnet, phju tycker det är riktigt jobbigt i denna värmen.. Hade onget sagt om man hade haft tillgång till en sjö precis här utanför.. =P

Plugga lugnt och lycka till på tentan imorgon!

Från 22juli och framåt kan jag ta emot besök, så kolla om ni kan då och om ni kan så kan man ju kolla upp en dag och sen spinna vidare på vilka som vill ses och inte.. Hade varit så jäkla kul!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback