Sömn..

Kontot har nu ökat med några minuter!

Gick ut med Puma när jag kom hem en sväng & det var sååååå varmt!! Tycker hon har börjat dricka lite dåligt nu ett tag & det är ju extra viktigt i den värmen som har varit idag, så jag slängde ner ett par korvbitar i vattenskålen & vips hade hon fått i sig vatten, korvbitarna fick hon inte tag i dessvärre men hjärnan fick jobba en stund.. Hihi.. Var en snäll matte & hjälpte henne sen att få korven från skålen, verkar vara ett bra sätt att aktivera henne på, hon viftade på svansen & försökte & försökte en bra stund..

Nu är det plugg för mig resten av kvällen!

Ha en trevlig kväll!




Olga med Best, Puma och Fjant » 2009-06-24 | 18:25:43
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/

RE: Roger ska fixa min AC som slutat funka, kul när det är såhär varmt ute... och så ska generatorn och ev. startmotorn bytas då det är slut ström stup i kvarten i bilen. Ska du vara med Pär ikväll? Tänkte om han vill hämta Albins stamtavla. Kan du hälsa Pär också att jag tror att Albin inte fått ettårssprutan.

Pia » 2009-06-24 | 20:15:58
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hon dricker när hon är törstid, du behöver inte oroa dig.. Vissa dricker mer andra mindre.. Våran dricker bara om det är färskt kallt vatten.. =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback