Pust..

Varit & handlat inför midsommar helgen nu, pust å stånk kan jag meddela att det var!!

Har handlat mat för 600kr, myggmedel till Puma, ben & krok som man skruvar ner i backen för 400 kr samt lite annat smått & gott.. Betalkortet har fått jobba hårt kan jag meddela! Skönt som tusan att det är gjort med tanke på att vi åker i morgon. Ska bli skönt att få komma bort i 2 dagar, dessvärre så åker nog pluggboken med iaf med tanke på att jag faktiskt har slutprov nästa fredag & det är 420 sidor kunskap som ska bankas in i skallen. Nån liten stund ska jag väl hinna läsa lite hoppas jag!

Ska bli spännande att se hur vi ska få med oss 2 hundar, en bilbur samt en vanlig bur, packning och all mat som ska med, en förövning inför sommarens semester kan man kalla det ;) Hihi.. Shit vad spännande..

Nu ska jag återgå till pluggandet igen!!

Have A Nice Day!




Pia » 2009-06-18 | 13:53:55
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Resan kommer gå bra skal du se, det blir vad man gör den till.. =)

Har varit inne på din pojkväns blogg med nu och terrat han.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback