Onsdag..

Är nu snart slut.. En rätt ok dag trots en jäkla mensvärk =( Men den går tack & lov att bota med piller =)

Efter jobbet så åkte jag & Puma & badade med Pär & Albin, riktigt mysigt!! Puma var som vanligt helt galen =) Hon har simmat & badat i ca 1 timme idag, när vi kom hem så har jag pratat med Pia en bra stund & planerat när vi ska ses i sommar =)))) Såååå kul ska det bli!!!

Sen har jag pluggat & Puma befinner sig för tillfället i himmelriket med ett märgben, hon bryr sig inte om vad jag gör alls utan bara tuggar & slickar på detta ben.. =) Får se om hon vill sova nåt inatt, hihi..

Ska försöka göra tidig kväll i kväll & komma upp tidigt i morrn så att jag hinner med allt som ska göras, ska skjutsa en kompis som ska bort, besöka vårdcentralen för nytt recept på p-piller, hämta mina patroner till skrivaren som jag hoppas kommer i morrn, kanske kolla på ny mobil igen & hoppas att det finns den modell jag vill ha, samt plugga & plugga.. Finns risk för att det blir bada med Puma ett par gånger oxå..

Hoppas du haft en bra dag??




Carina » 2009-07-01 | 01:57:12
URL: http://elladora.blogg.se/

Men lilla söta gumman - det är ju bara tisdag idag ^^



Kram!

Pia » 2009-07-01 | 09:02:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahaha, lilla Ella är i farten igen och hoppar över dagar! =) Önske tänkande.. ;)

Sen om hon inte äter upp hela märgbenet så lägg tillbaka det i frysen och återanvänd det en gång. Ingen fara med basilusker och sånt.

Och kom i håg att det är onsdag nu... =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback