Less & trött!!

Är jag nu.. Har pluggat flera timmar nu igen & jag blir fasen inte ett dugg klokare.. När ska det lossna egentligen?? Eller är jag trög kanske? Ska nog satsa på ett annat yrke tror jag, verkar inte vara min grej det här, iaf inte i kväll! ger upp nu & gör ett nytt försök i morrn igen, ska börja packa snart, massor med saker som ska med.. Spännande att se vad som glöms denna gång? Lyckas alltid missa nån liten sak.. Alzheimerz light kallas det tror jag, eller hur Pia ;) Hahaha.. Först av allt ska jag gosa med sötnosen Puma först, hon har legat i soffan hela dagen & suckat eftersom jag inte har ägnat henne nån uppmärksamhet alls mer än på promenaderna. Men men.. Sånt är livet ;)

Ha nu en underbar kväll =)




Pia » 2009-06-19 | 00:35:11
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja light versionen har vi.. =) Värre hade det varit om det varit zero! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback