Hej & Välkommen!

Ella heter jag och är 30 år gammal, bor i Boden & har en pojkvän som heter Pär. Jobbar extra i en klädbutik samtidigt som jag studerar till Ekonomi assistent.
 
Är snart ägare till världens finaste Puma! Hon har bott hos mig sedan den 22/3 på prov så nu ska papprena bara skickas in så är hon bara min fina tjej!!

Puma heter egentligen Creative Cover Girl & kommer från Kennel Creative i Bygdeå, ägare för tillfället & uppfödare är Frida Jonsson.

Puma är en tjej med mycket karaktär och vilja. Hon är en bestämd liten tjej på 4 år. Att gosa, ligga i sängen eller soffan & mysa är det bästa som finns!

Har inte riktigt bestämt vad jag & Puma ska hitta på tillsammans än men någon form av aktivitet blir det,för tillfället roar vi oss med utställningar.

Välkommen till oss =)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback